Beoordeling

Beoordeling

8,8

De beoordelingen van onze klanten

| 195 beoordelingen | 97% beveelt Auto Wientjes aan

Op dit moment hebben wij 195 beoordelingen van onze klanten. Wij zijn zeer trots op deze cijfers en dragen grote zorg aan een succesvolle en prettige klantervaring.

Schrijf een beoordeling

7

Voldoende, een redelijke ervaring

\”April 2016 auto gekocht. Zeer klantvriendelijk, meerdere modellen gereden, allemaal mogelijk. Uiteindelijk auto gekocht. \r\nMbt onderhoud een discussie gekregen. M.i. moest de distributieriem worden vervangen. Verkoper zei van niet. Ik bleek wel gelijk te hebben. Tegen meerprijs werd dit uiteindelijk gedaan. Nu 1.5 jaar later, is de waterpomp gesneuveld (ook bij aankoop vervangen) en blijkt een gedeelte van de spanrollen niet nieuw te zijn. Een vervelend gevoel dat hier niet alles is vervangen wat zou moeten.Verder tegen meerprijs garantie ondanks BOVAG keurmerk. Geen BOVAG garantie, maar Autotrust Verder niet nodig gehad. rnrnUpdate 18-1: Contact gehad met Wientjes. Blijkt dat er nog garantie zit op de waterpomp. Er wordt gekeken naar een oplossing, ondanks dat de reparatie extern is gedaan. Positieve wending, review wordt vervolgd.

Aanbeveling: ja

19 januari 2018 | Van de Woestijne , Apeldoorn

6

Voldoende, een redelijke ervaring

April 2016 auto gekocht. Zeer klantvriendelijk, meerdere modellen gereden, allemaal mogelijk. Uiteindelijk auto gekocht. rnMbt onderhoud een discussie gekregen. M.i. moest de distributieriem worden vervangen. Verkoper zei van niet. Ik bleek wel gelijk te hebben. Tegen meerprijs werd dit uiteindelijk gedaan. Nu 1.5 jaar later, is de waterpomp gesneuveld (ook bij aankoop vervangen) en blijkt een gedeelte van de spanrollen niet nieuw te zijn. Een vervelend gevoel dat hier niet alles is vervangen wat zou moeten.rnrnVerder tegen meerprijs garantie ondanks BOVAG keurmerk. Geen BOVAG garantie, maar Autotrust Verder niet nodig gehad.

Aanbeveling: nee

18 januari 2018 | Van de Woestijne , Apeldoorn

9

Goede service, goed behandeld

Na bijna 10 jaar klant bij Wientjes ben ik zeer tevreden over.rnDoor de vakkennis in de werkplaats en de persoonlijke benadering door iedereen is altijd alles goed opgelost.rn

Aanbeveling: ja

15 december 2017 | Johan van Wissen , Apeldoorn

8

Goede service, goed behandeld

Positieve ervaring, zeer snelle service en nette aflevering van de auto. Aandachtspunt is het feit dat ik mijn auto via Mijn Autocoach heb aangekocht, waarbij tijdens de afspraak bleek dat de auto die ik op het oog had al verkocht had. Hier had Auto Wientjes geen melding van gemaakt bij Mijn Autocoach.

Aanbeveling: ja

11 december 2017 | Bente , Utrecht

9

Goede service, goed behandeld

In mijn vorige beoordeling heb ik te kennen gegeven dat ik mij afvroeg waarom een auto met een kapotte achterruitenwisser door de apk keuring komt. Nu kreeg ik net te horen dat dit geen afkeuringspunt is, vandaar deze rectificatie. Het was wel netter geweest als de ruitenwisser zou zijn vervangen.

Aanbeveling: ja

4 december 2017 | D Meijer , Emmeloord

6

Voldoende, een redelijke ervaring

Vorige week een tweedehands Suzuki Swift gekocht, een mooie auto voor een nette prijs. Alleen jammer dat ik toen ik de achterruitwisser wilde gebruiken er geen rubber meer aan de wisser zat. Ik heb een nieuwe ruitenwisser moeten aanschaffen. Ik vraag mij af waarom dit tijdens de apk keuring niet is ontdekt en de auto ondanks een steekproef goedgekeurd is, vreemd!!!

Aanbeveling: ja

4 december 2017 | D Meijer , Emmeloord

10

Perfect, zeker aan te bevelen

Vriendelijke en vlotte service. Meedenkend en probleemoplossend.

Aanbeveling: ja

30 november 2017 | Ine Fransen , Apeldoorn

9

Goede service, goed behandeld

Er prettige benadering van de klant. Er is mij goed geadviseerd. Proefritten maken was geen enkele moeite. Ik kon op elk moment binnen lopen.

Aanbeveling: ja

22 november 2017 | Simon , Apeldoorn

9

Goede service, goed behandeld

Komt de afspraken correct na, vlotte persoonlijke service.rnMen reageert wel traag of niet op mail, dus als je een auto ziet van je keuze, bellen of direct bezoeken maar niet mailen. Anders loop je het risico dat hij al weg is. Goede prijzen.

Aanbeveling: ja

11 november 2017 | Germ Boersma , Zutphen

9

Goede service, goed behandeld

Komt de afspraken correct na, vlotte persoonlijke service.rnMen reageert wel traag of niet op mail, dus als je een auto ziet van je keuze, bellen of direct bezoeken maar niet mailen. Anders loop je het risico dat hij al weg is. Goede prijzen.

Aanbeveling: ja

10 november 2017 | Germ Boersma , Zutphen