Ik heb afgelopen december een auto gekocht bij Wientjes, hard voor gewerkt om zonder verdere lease een auto te kopen!
Liep tegen een mooie Mercedes aan, helemaal de kleur die ik wilde alles er op en aan, dhr Wientjes stond mij en me gezin netjes te woord, dronken gezellig een bakje koffie, en maakte de koop rond,
Zo trots als een Pauw reed ik rond ik Had tenslotte een mooie auto gekocht en eindelijk een auto bedrijf waar van ik dacht er bestaan nog eerlijke handelaren..
Helaas mijn luchtballon werkt leeg geprikt en de werkelijkheid was anders, de auto gaf aan dat die weer een service beurt moest hebben, aangezien deze auto altijd dealer onderhouden is geweest wilde ik dit zelf ook zo bijhouden voor e.v.t garantie’s afspraak gemaakt stern Amsterdam en verwachte verder geen gekkigheid,
Helaas stern Amsterdam belt ons op dat er olie lekt, en dat het motor blok uit elkaar gehaald moet worden, zware domper inmiddels wel contact met Wientjes opgenomenen, waarin we het verhaal uitlegde, ( rijd nu pas anderhalve maand in de auto) kreeg accountmanager bij auto bedrijf Wientjes aan de lijn.
Deze meldde meteen dat wij geen garantie hebben en weg moesten halen bij stern, kosten zijn te hoog hij geen monteurs heeft die het kan maken (ziektewet) en bosch garage goedkoper is!! Ho wacht even wat mis ik hier in het verhaal? Sorry meneer mevrouw wat vervelend Ik ga eens kijken wat ik voor u kan doen? Nee meteen de verdediging auto is zonder Bovag garantie gekocht? Waarom schiet iemand meteen in de verdediging omdat je geweten slecht spreekt soms..
Gelukkig hebben we nog iets als consumenten recht, en staat de Bovag ons netjes te woord, waarin we het geschil gaan oplossen, en helaas onze jurist.. al met
December auto gekocht voor 14260
Januari kosten plaatje, 5300
Ik voel me goed in de maling genomen.
Beter een tevreden klant die nog eens terug komt!
Dan een eenmalige klant die nooit meer terug komt!